Gezonde school

De Driemaster heeft het afgelopen jaar veel stappen gezet om gezonde school te worden met het thema voeding. Dit betekent dat wij als school ons inzetten om het thema voeding een vaste plek te geven binnen de school. Hiervoor zijn we aan de slag gegaan met EU Schoolfruit, zijn er kookworkshops geweest en moestuinieren we met de kinderen en gaan we vanaf volgend schooljaar starten met Smaaklessen. Als school staan we voor een gezonde leefstijl, want gezonde kinderen presteren beter. Daarom hebben we ook 3 fruitdagen op school, is water drinken iets wat wij heel normaal vinden en gaan we voor Lekkerfit traktaties. Doen jullie allemaal mee?!

Wil je weten wat we allemaal doen rond het thema voeding? Bekijk dan ons activiteitenplan voeding.

En wil je weten waar je een leuke Lekkerfit traktatie kan vinden bekijk dan ons voedingsbeleid.